Klachten en suggesties

Klachten & Suggesties

WADDENOMROEP – Als streekomroep voor het waddengebieden staan wij voor betrouwbare informatie, betrokkenheid en een goede band met onze gemeenschap. Daarom vinden we het belangrijk dat iedereen zich gehoord voelt. Waddenomroep wordt gecontroleerd door een onafhankelijk Programma Beleidsbepalend Orgaan (PBO) en we hebben regelmatig overleg met belangenorganisaties zoals de NLPO en omliggende omroepen om scherp te blijven op onze koers.

Toch kan het gebeuren dat u een klacht, opmerking of suggestie heeft. Daar staan wij voor open, want uw mening helpt ons beter te worden.


Een klacht of suggestie indienen

Heeft u iets te melden? Dat kan op de volgende manieren:

  • Online per e-mail naar info@waddenomroep.nl

Na ontvangst van uw klacht krijgt u binnen vijf werkdagen een reactie. Is er meer tijd nodig om de klacht zorgvuldig te behandelen? Dan sturen we u binnen die vijf dagen een bevestiging met uitleg over de vervolgstappen.


Niet tevreden over de afhandeling?

Mocht u het niet eens zijn met onze reactie, dan kunt u terecht bij de Raad voor de Journalistiek. Deze onafhankelijke instantie beoordeelt of er zorgvuldig journalistiek is gehandeld. Meer informatie en het formulier vindt u op: www.rvdj.nl/klachtenformulier


Uw privacy telt

Wij behandelen uw gegevens vertrouwelijk. De informatie die u ons verstrekt gebruiken we uitsluitend om uw klacht goed te kunnen behandelen en om ons aanbod te verbeteren. Conform de AVG worden persoonsgegevens alleen bewaard zolang dat nodig is voor de afhandeling van uw klacht.